U heeft een vraag?

BEL 015 214 51 51

Hotel telefooncentrale





Overzicht over de gesprekskosten.

MultiSwitch levert telefoonsystemen die het mogelijk maken om per kamer een overzicht te maken van alle door uw gast gevoerde gesprekken. En dat zonder het installeren van software en zonder extra kosten!

Een zorgvuldig plan van aanpak is noodzakelijk in een hotelomgeving.

Als u van plan bent uw telefooninstallatie te vervangen door een moderne en kostenbesparende centrale dan inventariseren we samen met u uw wensen. We kijken onder andere naar de door u gewenste afhandeling van het inkomende telefoonverkeer.
Op welke manier, afhankelijk van het tijdstip van de dag, moeten de inkomende telefoontjes worden beantwoord? Uiteraard is het mogelijk in dit plan ook mobiele telefoons op te nemen zodat bijvoorbeeld de nachtportier optimale bewegingsvrijheid geniet.

En uiteraard kijken we ook naar de afwikkeling van het interne telefoonverkeer. In normale en in uitzonderlijke gevallen.
De telefoon op de kamer van een hotelgast kan van levensbelang zijn. Maar ook voor allerlei andere zaken is een telefoon op de kamer een uitkomst.

Besparingsmogelijkheden

Uiteraard onderzoeken we ook in hoeverre de oude infrastructuur nog te gebruiken is. Vaak is het niet nodig om alle toestellen en bekabeling te vervangen, en wellicht kan uw telefooninstallatie met een geringe investering worden geupgrade naar IP telefooncentrale. MultiSwitch beschikt bovendien over een uitgebreide voorraad gebruikte onderdelen die bijzonder kostenbesparend zijn.

Kosten en gespreksregistratie

Bijna iedere gast heeft tegenwoordig een mobiele telefoon. Slechts een enkele gast gebruikt de telefoon op de kamer nog om externe gesprekken mee te voeren. De telefoon op de kamer is dus voornamelijk een service van het hotel. Uiteraard wilt u graag weten hoeveel u uw gast moet berekenen voor de uitgaande telefoongesprekken die tijdens het verblijf zijn gevoerd.

We laten u zien hoe u zonder extra kosten, zonder extra software te installeren, zonder rekenmachine, de telefoonrekening van een gast kunt opmaken. En hoe u -indien nodig- aan de gast kunt laten zien welke gesprekken door hem zijn gevoerd.

De kosten die u aan de gast in rekening brengt zijn op basis van de werkelijke door de provider aan u berekende telefoonkosten. U spreekt met de provider een bepaalde marge af en het uiteindelijke bedrag wordt getoond aan degene die de rekening moet opmaken.

Uw telefooninstallatie wordt weer kostendekkend!

12call: meest favoriete provider van MultiSwitch.

Bij 12call heeft u de mogelijkheid om met terugwerkende kracht nog uw gespreksgegevens te analyseren.

Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om maanden later nog te achterhalen dat u vergeefs geprobeerd heeft iemand te bereiken! (geen gehoor of in gesprek)