U heeft een vraag?

BEL 015 214 51 51

Uw 12call portaal gebruiken

Alle gegevens over gesprekken beschikbaar.

Indien u belt via provider 12call.nl kunt u, nadat u een gebruikersnaam en wachtwoord heeft verkregen, gebruik maken van het portaal van 12call.nl. Op dit portaal kunt u de gegevens raadplegen van alle door u gevoerde telefoongesprekken.
Om dit portaal eens uit te proberen kunt u naar 12call.nl gaan en uw gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Ga naar 12call.nl portaal.

Een overzicht over een periode.

Bent u eenmaal op uw 12call portaal dan kunt u links op het woord "gesprekken" klikken. Druk daarna op "zoek". U ziet nu direct een overzicht van alle telefoontjes die u door u vandaag zijn gevoerd.

U kunt de datum en tijd aanpassen en zo een andere periode kiezen waarover u de gegevens wilt weten.

U ziet ook de gesprekken die u heeft ontvangen, en de gesprekken die niet beantwoord zijn!.

U ziet onder andere de begintijd van ieder gesprek, de duur van het gesprek en daarachter de kosten van het gesprek.

Ook ziet u welk nummer van u u heeft gebruikt om dit gesprek tot stand te brengen, en welk nummer u heeft gekozen.

Door de zoektermen te veranderen kunt u uit een grote hoeveelheid aan gegevens een specifiek gedeelte "uitsorteren".

Heel erg handig als u dieper in uw telefoongegevens wilt duiken en een service die geen enkele andere provider biedt.

Hoteleigenaren: U hoeft alleen het kamernummer en het moment van in- en uitchecken van een klant in te voeren en u heeft direct een compleet en gespecificeerd overzicht van alle gesprekken die de gast van de kamer af gevoerd heeft inclusief het totaal van de kosten!